maanantai 17. toukokuuta 2010

do you feel this?

huomaan, uusi tuuli saapui tänne, raikas.
joillekkin ei niin raikas. tuo vaaleahiuksinen tyttö.
rakkaudesta kipeä, hänestä kipeä.
kesäyön kaunis tyyneisyys.
sinun kyyneleesi ja tuskasi tarttuu muihin kuin ruusuköynnös kulahtaneiden talojen seinille.
tuo rakkauden huuma, se tekee meistä katkeria, mustasukkaisia, ja täyttää mielen pahalla.
samalla voi miettiä kuinka tuo rakkaus saa meidät hetki hetkeltä sokeiksi, niin täynnä rakkautta.
keuhkoja kutittaa ja päätä huimaa tuo ihana asia mikä saa meidät itkemään onnesta, pahasta.
sinun kaunis kätesi oli veressä tuon toisen ihmisen takia, miksi rakkaus satuttaa.
kävelen reunalla jalka toisen eteen hitaasti, katselen toisten kärsimystä ja toisten rakkautta,
olen välissä ei mitään, olen itse tyhjyys joka nauttii kun tuo tuuli saa hiukseni leijailemaan kevyesti auringon paisteessa. hius suortuvia kasvoillani, katson teitä.
tuijotan teitä, teidän surua, teidän rakkautta. en tunne mitään, olen tunnoton, mutta en surullinen. suru ja rakkaus on yliarvostettua, minä en.
olen maailmassa jossa kukaan ei halua minua.
- La Valse d'Amelie-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti